دلنوشته های من و همسر قشنگم

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ

بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ

وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ

إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ
بلخره دست تقدیر ما رو بهم رسوند و این شد که :

روز نامزدیمون 1 تیر 93
روز عقد آسمونیمون 6 شهریور 93
روز عروسیمون 6 فروردین 94


ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ
☻♥☻
\█/\█/
.||. ||.

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

ثبت خاطرات گذشته

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۶ ب.ظ

وااااااااای خدایا مگه میشــــه؟ مگه داریم؟

امروز مث اکثر روزا داشتم وبگردی میکردم که یهو دیدم یه بنده خدایی هم مث من بلاگفا رو به فش گرفته که کلی از مطالبش پریده، خلاصه یه راهکار ارائه داده بود که با این روش میشه مطالب وب قبلی رو دید و فقط امکان کپی کردنش هست. منو میگی انگار کل دنیاهارو بهم دادن انقد خوشحال شدم سریع رفتم و مراحلی که گفته بود و انجام دادم و دیدم وب نازنینم اونجاس الهی بگردم چه روزایی چه خاطراتی

همشو کپی میکنم میارم اینجا

از همین تریبون اعلام میکنم بلاگفا خاک تو سرت کنن دیگه حق نداری دور و بر منو وبلاگم بچرخی 

آخ خداجونم دوباره وبلاگ نویسی رو شروع میکنم این خیلی خوبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی