دلنوشته های من و همسر قشنگم

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ

بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ

وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ

إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ
بلخره دست تقدیر ما رو بهم رسوند و این شد که :

روز نامزدیمون 1 تیر 93
روز عقد آسمونیمون 6 شهریور 93
روز عروسیمون 6 فروردین 94


ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ
☻♥☻
\█/\█/
.||. ||.

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

ولیمه عروسی

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۶ ب.ظ

یکشنبه از اداره که برمیگشتیم خونه همسری پیشنهاد داد پیتزا دونفره محلمون که تازگیا افتتاح شده رو امتحان کنیم. یدونه گرفتیم و عین ندید بدیدها پیش به سوی خونه! واااااااای چشمتون روز بد نبینه!! افتضاح بود!! یعنی نسبت به قیمتش می ارزید. ولی خوب نمیشد اسمشو پیتزا گذاشت ولی با این حال تا تهشو درآوردیم. یکساعت بعد آبجی تماس گرفت که شام بیاین اینجا ماهم ناز که نه ما خوردیم ولی خداییش سیر نشده بودیم و از خدا خواسته تا پشیمون نشده بدو بدو رفتیم اونجا جوریکه تلفنو که گذاشت زنگ خونشون و زدیم.تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید و این شد که من واسه روز دوشنبه نهار نداشتم که ببرم ادارهconnie_feedbaby.gif

یکی از کارشناسهای واحدمون تازگیا دوماد شده. اینجور که حرفای درگوشیو شنفتیم میگن خاتمی و چن تا از کله گندها به همراه بادیگارداشون تو عروسیش بودن و عروسیش در حد لالیگا بوده و بساط سوروساتش بی نظیر بوده! 43079_29vfnr8_th.gifدوشنبه صبح دوماد فوق الذکر اومد گفت امروز همه نهار دعوت منن! یک لحظه اختیار از کفم رفت و نیشم باز شد باور کن مرغ آمین اون لحظه تو آسمون صدای منو شنیده بود و چون من نهار نداشتم این برنامه رو ردیف کرده بود.Party Smiley بعد از کلی استخاره گرفتن راضی شد که به همه مدیران ارشد و کارشناسها نهار بده اونم چی سبزی پلو ماهی گیلانه با سالاد و ترشی و زیتون و نوشیدنی و کلی مخلفات دیگه!! حس خوبی بود! تا ظهر بشه و نهارها رو بیارن نگام همش به ساعت بود تا اینکه بلخره آوردنش و بوی مطبوعش کل اداره رو پرکرده بود.شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه حالا مگه نره غولا میومدن از جلسه بیرون که نهارو بیارن بخوریم تا نزدیکهای ساعت 2 منتظر بودیم . صدای قارو قور شکممو میشنیدم. چن باری دستم رفتم سمت بیسکویت تا یک ناخنکی بزنم ولی گفتم حیف نیست این معده وامونده با بیسکویت پرشه!؟ اینجا جای ماهیه!!! بلخره هیکلهای منحوسشون پیدا شد و یکی یکی اومدن تو اتاق واسه سرو نهار! منم چون تنهای خانوم واحد هستم وایسادم تا تعارفم کنن و بگن بفرما داخل! بعد از گذشت یه ربع شادوماد اومد بیرون که وای آقای فلانی که دعوت نبوده هم اومده و اینجوری ما یه غذا کم میاریم!!!! حالا چیکار کنم؟ title=منم اخمام رفت تو هم! اصلا به ما نیومده غذای باکلاس بخوریم. خلاصه من موندمو حوضم! ساعت نزدیکای 3 بود و من گشنه و تشنه بدون نهار نشسته بودم و بو میکشیدم! دیدم ای دل غافل کاش حداقل چن ساعت جلوتر میفهمیدم و یه ساندویچی چیزی واسه خودم سفارش داده بودم تا الان! پاشدم چند جایی زنگیدم که نهار سفارش بدم لامصب انگار قحطی اومده! باور کن همشون گفتن تموم شده!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید دیگه به نون خالی یا همون بیسکویته راضی شده بودم تا اینکه آبدارچیمون رفت از سرکوچه واسم الویه حاضری گرفت! شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـههر لقمه شو که میخوردم آبدارچی هرت هرت میخندید و میگفت به پا استخوون ماهی تو گلوت گیر نکنه! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 اینم از دوماد دوزاری ما با اون ولیمه که بخوره تو سرش ایشالا و تجربه ناکام من در تناول ماهی!!!!!!smiley

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی