دلنوشته های من و همسر قشنگم

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ

بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ

وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ

إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ
بلخره دست تقدیر ما رو بهم رسوند و این شد که :

روز نامزدیمون 1 تیر 93
روز عقد آسمونیمون 6 شهریور 93
روز عروسیمون 6 فروردین 94


ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ
☻♥☻
\█/\█/
.||. ||.

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ


 

ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧـــــ ـﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻪ ﺑﺪﺗﺮﯾــــﻦ ﺷﮑﻞ ﻣﯿﮕــــــــ ــﺬﺭﻩ ﺍﺳﻤﺷــــ ﺟﻮﻭﻧﯾِـــــــ ـــــــﻪ ...

 ________________


ایـن بـود دنـیـایـی کـه واســـه دیدنــــش بـــه شـــِــکـم مامـــــان لگـــــد میزدیــــم ؟؟؟

 

________________

 

چرا انقدر تنها شدم؟! 

 الان هیچکدوم از آدمایی که باید باشن نیستن! هیچ دوستی ندارم که بتونم باهاش دردو دل کنم! چرا؟ خدایا چند سال پیش منو یادته؟ چی شدم من؟ کجان اون همه آدمی که کنارم بودن؟ نه دوستی نه همسایه ای نه فامیلی

خدایــــــــــــــــــــا من مریـــــــــــــــــــــمو میخوااااام

خدایـــــــــــــــــــــا دلم گرفتـــــــــــــــــــــــــــــه

آخـــــــــــــــــــه من حرف دلمو با کی بزنم

کاش منو زودتر ببری پیش مریم

مریم خیلی زود رفتی خواهرگلم، عزیزم، نگفتی بعدتو ما چی میکشیم؟

ولی خوش به حالت بخداااا که راحت شدی

این دنیا ارزش نداره ارزش جنگیدن  نداره ارزش حرص خوردن نداره

تف به این دنیا، دلم میخواد همه رو جا بذارم و برم.

________________

من

تصوراتم از تو

با ” کــــــــاش ” گره خورده

تـــو ،

توقعاتت از من

با ” بایـــــــــد” ...

چاییم داغ داغ بود ولی من بدون هیچ تلاشی برای سرد شدنش فقط سر می کشیدم!

میخواستم گرم بشم اخه- ولی نشدم-

"من خوبم"

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی