دلنوشته های من و همسر قشنگم

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ

بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ

وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ

إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ
بلخره دست تقدیر ما رو بهم رسوند و این شد که :

روز نامزدیمون 1 تیر 93
روز عقد آسمونیمون 6 شهریور 93
روز عروسیمون 6 فروردین 94


ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ
☻♥☻
\█/\█/
.||. ||.

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

ܓ✿خوشبختی این روزهای ما ܓ✿

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۴۹ ب.ظ

داشتم پشت میزم یه حساب کتاب میکردم و تند تند رو کاغذ جمع و تفریق میزدم یهو سرمو آوردم بالا دیدم آنی وایساده داره بهم میخنده

میگه تو هنوز تو خرج نیوفتادی وضعت اینه! گفتم نه بابا. ولی خدایی خیلی گرونیه شهریه دانشگاه مونده! چک بعدی خونه! نمیخوام ثانیه‌ای به فکر فروش خوش رکاب باشم نه نباید پول کم بیارم من طاقت دوری ازشو ندارم اون دخمل منه خیلی فراتر از یه ماشینه! شاید کسی نتونه درک کنه ولی چون کل پول خریدشو خودم دادم خودم رفتم زیر قسط مث یه همدم کنارم بوده حالا فکر جدایی ازش سخته!!! نه هرکاری میکنم ولی دخترمو نمیدم به کسی!

هفته گذشته یکم بین منو همسری شکرآب شده بود ولی خداروشکر به خوبی تموم شد و بیش از این کش پیدا نکرد! واقعاً تو این چند روز فهمیدم چقد دوسش دارم و ثانیه ای بدون اون نمیشه زندگی کرد. واسه مراسم آشتی کنون هم رفتیم سینما فیلم چندمترمکعب عشقو دیدیم فیلمَش بَسیار مقبول بود. شبش هم رفتیم از قنادی به مناسبت ولادت حضرت رسول (ص) شیرینی بگیریم که چون شیرینی نداشت کیک گرفتیم به همسری گفتم به آقاهه بگه روش بنویسه عشقم عیدت مبارک  وااااااای که همسری طفلی فک کنم چند کیلو از خجالت آب شد تا بگه منم اونور فقط میخندیدم.

تو این مدت خیلی دنبال خونه گشتیم به جز یکی دو مورد بقیه بدرد نخور بودن! اون یکی دو مورد هم یه جای قضیه اش میلنگید و خلاصه نشد که بشه!

همسل قشنگم امروز رفت ماموریت و من خیلی غمناک شدم دلم از الان واسش تنگه و باید تا 5شنبه تحمل کنم. بخــــــــــــــــــــدا عاشقـــــــــــــــــشم 

راستی مادر همسری طفلی باز سنگ کلیه آورده قرار بیاریمش تهران ببریم دکتر انشالا که زود خوب شه 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی