دلنوشته های من و همسر قشنگم

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ

بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ

وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ

إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ
بلخره دست تقدیر ما رو بهم رسوند و این شد که :

روز نامزدیمون 1 تیر 93
روز عقد آسمونیمون 6 شهریور 93
روز عروسیمون 6 فروردین 94


ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ
☻♥☻
\█/\█/
.||. ||.

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

مأموریت خـــــــــــــــــر است!

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۵۵ ب.ظ

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  دلم اونقدر تنگه که انگار به جای چند روز چندساله ندیدمش....شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

زندگیِ عاشقانه ام حالش کاملا خوبِ خوب توام با دلتنگی و زندگیِ درسی پایان نامه ام حالش بد که نه !  افتضاح است!Angry Elf

یه خونه خوشمل دیدیم و پسندیدیم ولی یکم گرونه اجارش دایی هم از آب گل آلود داره ماهی میگیره میگه پولتونو بدین دست منتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید خودم اجارشو میدم هر ماه

ولی من شک کردم که  عایا این نزول میباشد یا خیر؟

طی جلسات بحث و گفت و گویی که با پیشنمازمون داشتم Arabic Veilبه هیچ نتیجه ای نرسیدم Peppyیا اون خیلی تخصصی حرف زد یا من کلاً حواسم نبود چی میگه!

اگه دلم راضی نشه که پولش حلاله قبول نمیکنم، شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز نمیخوام زندگیمو با اینجور چیزا شروع کنم

همسل قشنگم دلم واست اندازه یه مورچه شده کووووووووجاااااااییی کی میای؟ دیگه هی اِرور باطری لوو میاد رو پیشونیم....

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی